Közlemény!

Kedves blog olvasó!

Ezen a blogon előfordulhatnak helyesírási, illetve nyelvi hibák, mivel az anyanyelvem nem magyar. Igyekszem minél helyesebben és érthetőbben megfogalmazni a gondolataimat, hogy kellemes olvasási élményben részesüljön.

Köszönöm,
Mérges Mérleg
Mérges Mérleg

Nincs megjeleníthető elem

Miam-Miam!

Nincs megjeleníthető elem

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from HatM. Make your own badge here.

Címkék

2008 (1) 2009 (5) 2010 (1) akvárium (3) állat (1) állatkert (2) ananász (1) árvaház (1) bicikli (1) bolt (1) brokkoli (1) burgonypüré (1) cigaretta (3) cinema (7) couscous (1) csézy (1) düh (1) élelmiszer (3) értékelés (2) eurovision (7) fasirt (1) fesztivál (9) foci (1) fogadalom (1) gipsy.cz (2) gőte (2) grover (1) gyümölcs (1) hal (1) herpesz (1) honvágy (1) húsvét (2) ital (1) itthon (1) jászberény (2) jövő (1) kapcsolat (1) könyv (1) kylie (1) majonéz (3) manga (1) nyúl (1) otthon (1) puding (1) reel2real (2) reklám (1) sesame (1) spongyabob (1) street (1) super (1) szocial (2) társ (3) tea (1) temető (1) tészta (3) tévé (16) tojás (1) tori (1) túra (2) újszülött (1) unalom (2) utazás (6) vacsora (7) vb (1) video (1) vízipipa (1) zene (10) zigzag (2) Címkefelhő
Creative Commons Licenc

2008.09.03. 16:17 Mérges Mérleg

Puding csábítás

Ritka, hogy egy, a tévében nézett reklám ennyire erős hatással legyen rám.

Az éjjel lefekvés előtt, egy Dr. Oetker házi puding reklám ment a tévében. Amelyik hirdeti a karamellás ízű verziót. Nem igazán akartam menni aludni, mert vártam a Csillagkaput (biztosan már láttam az epizódot, de kiváncsi voltam, melyik lesz). Persze ekkor is azon gondolkodtam, hogy minek hirdetnek egy terméket éjjel, amikor nem is lehet kimenni megvenni, mert már zárva vannak a boltok.

Azon is gondolkodtam, hogy ez az egész éjjeli hirdetés nem károsítja az egészségünket? A reklámokban nem mondják azt, hogy most rögtön zabáljuk meg, de mégis "kivántatják" velünk. van aki biztosan nem csak kivánni fogja, hanem meg is eszi. Én nem. Szerencsétlen lenne alvás előtt ilyasmit enni. De mégis megkivántam. Tudtam van valami másik puding az édesség fiókban, de mégsem eszem meg. Majd holnap.

És ma reggel tényleg úgy ébredtem, hogy megeszem. Máskor elfelejtem. És nem is kivánom. Nem ennyire tudatosan. Sikerült behatolni az elmémbe egy puding reklámmal? Innentől védtelen leszek ilyenekre? Mit váltotta ki ezt változás egyáltalán? Tényleg régóta kívántam a pudingot, vagy csak most?

Nem csoda, hogy nagyon nagyon kövérek lesznek az emberek, ha minden reklámra így reagálnak. Észszerűtlen és felelőtlen ilyenkor hírdetni. Valószínű arra gondolnak a hirdetők, hogy a néző nem is figyel oda és csak veszi az üzenetet, hogy másnap majd megveszi és megeszi. Fürgék. Ez ellen nem is lehet megvédeni magunkat? Mert ez is valamiféle agyi spam. Az ORTT-nél nem lehet panaszkodni emiatt?

Az biztos, hogy ma elkészítettem irodában az instant pudingot. Már régebben foglalkoztam ilyen puding próbálkozással, és akkor is probléma volt a víz mennyiség mérésével. Most is volt. Így túl híg lett a puding. Félig íztelen is volt, mivel a szénanátha miatt tegnap óta nem sokat érzek.

Szólj hozzá!

Címkék: reklám tévé puding élelmiszer


A bejegyzés trackback címe:

https://mmmmmm.blog.hu/api/trackback/id/tr97646391

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása